Projecten 2022

Studie in Tanzania: € 1.000

Donatie van € 1.000 voor de studie van twee kids in Tanzania. Veronica en Irene zijn twee krachtige jonge meiden met een moeder die haar dochters graag een toekomst geeft door ze te laten studeren. In Tanzania geen uitgemaakte zaak. Eerder hebben wij de een kleine bijdrage geleverd. Gezien hun inzet en studie-resultaten doen we dat nu graag weer.

Stichting Leergeld Heusden: € 1.000

De stichting Leergeld Heusden zet zich geweldig in voor de jeugd waarvan de ouders ondersteuning kunnen gebruiken. Zodat de kinderen gewoon mee kunnen doen in het zo belangrijke sociale leven.

In 2021 heeft de stichting maar liefst 271 gezinnen kunnen ondersteunen. We schatten in dat het in deze tijd zeker lastiger gaat worden om te helpen waar dat nodig is. Daarom steunen we Leergeld Heusden graag met een donatie van € 1.000.

Piet de Visser Foundation: € 1.000

De Piet de Visser Foundation is een stichting die zich inzet voor goede sportfaciliteiten, goed onderwijs en goede gezondheidszorg voor kansarme en/of gehandicapte kinderen. Ennet  zoals onze stichting is het kleinschalig met rechtstreekse hulp. Elke euro komt waar het thuishoort: bij kids die het nodig hebben. We doneren daarom graag € 1.000 aan de Piet de Visser Foundation, en hopen dat Piet zijn goede werk nog jaren zal doen!